Kerja Kosong Kerani Selangor 2021

Mencari kerja kosong kerani Selngor 2021 ? Semoga senarai kerja kosong terkini ini membantu dalam urusan pencarian.

Kerani adalah pekerja yang membantu dalam membuat kerja-­kerja rencam seperti pengurusan surat, fail, rekod, dokumen menjawab panggilan luar dan lain-lain lagi. Kerani am pejabat melaksanakan pelbagai tugas perkeranian dan pentadbiran menurut prosedur yang ditetapkan. Kerani am pejabat menjalankan pelbagai tugas yang telah dikelaskan dalam mana-mana pekerjaan perkeranian pejabat yang khusus dan memerlukan pengetahuan yang terhad dalam sistem dan prosedur pengurusan pejabat.

Tugasan melibatkan membantu tugas-tugas pentadbiran dan pengurusan sebagai contoh aktiviti-aktiviti yang berkaitan dengan tanah; pendaftaran, pelupusan, pungutan hasil, pembangunan dan tugas-tugas lain yang berkaitan; Tugas perkeranian juga boleh ditetapkan menurut prosedur pejabat dan merangkumi menjawab telefon, membuat kunci kira-kira, menaip atau pemprosesan kata, pentrengkasan, pengendalian mesin pejabat, pemfailan, rekod dan membantu khidmat pelanggan.

Berikut adalah senarai kerja-kerja kosong Kerani di Selangor 2021.

JOPAMI SDN BHD

MARKETING CLERK

Lokasi : Shah Alam

Syarat Kelayakan :

  • Mempunyai sekurang-kurangnya Diploma.
  • Pendidikan dalam bidang Marketing adalah kelebihan.
  • Keputusan SPM minima 2A’s ke atas.
  • Mahir dalam kerja-kerja pengkeranian, dan pengurusan pejabat.
  • Mempunyai kebolehan komunikasi dan penulisan yang baik dalam bahasa Melayu dan bahasa Inggeris.
  • Berpengetahuan tentang produk Petroleum adalah satu kelebihan.
  • Boleh bekerja lebih masa.
  • Boleh mengendalikan Microsoft Excel dengan baik.
  • Boleh bekerja dibawah pengawasan yang minima.
  • Menetap berdekatan Shah Alam
  • Bertanggungjawab, amanah, fleksibel dan komited

Job Type : Tetap, kontrak

Kontrak : 12 bulan

Gaji : RM1,500.00 hingga RM1,800.00 sebulan

Manfaat:

  • Elaun
  • Faedah Perubatan
  • Kenaikan Gaji
  • Cuti Tahunan
  • EPF
  • SOCSO

Schedule :

  • Isnin hingga Jumaat
  • Pekerjaan hujung minggu

Untuk maklumat lanjut dan permohonan, bolehlah secara terus menhubungi atau klik link ini.

Integrated Logistics Solutions Sdn Bhd

Forwarding Clerk

Lokasi : Port Klang

Syarat Kelayakan :

  • Calon lelaki sahaja
  • SPM minimum atau setaraf dengannya
  • Pengetahuan / biasa dengan pelepasan khas
  • Celik komputer
  • Mampu berinteraksi dengan pelbagai tahap orang

Tanggungjawab yang diperlukan :

  • Pengendalian borang / perisytiharan kastam
  • Koordinasi / berhubung dengan pelanggan, ejen penghantaran dan lain-lain
  • Fungsi kerja pemajuan lain yang berkaitan

Job Type : Sepenuh masa, Kontrak

Kontrak: 12 Bulan

Gaji : RM1,200 hingga RM1,700 sebulan

Faedah:

  • Insuran kesihatan

Bayaran Tambahan:

  • Bayaran lebih masa

Schedule : Day shift

Deskripsi syarikat :

Integrated Logistics Solutions Sdn Bhd (ILS) adalah sebuah syarikat berhad persendirian yang diperbadankan di Malaysia dan beribu pejabat di Lot 1B, Persiaran Klang, Seksyen 27 40400 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan.

ILS mengkhususkan diri dalam penyediaan perkhidmatan logistik yang pelbagai dan telah beroperasi sejak tahun 1973. ILS menawarkan rangkaian perkhidmatan dan penyelesaian logistik yang lengkap dan menyediakan satu titik hubungan kepada pelanggan kami untuk menangani semua keperluan logistik mereka.

Sebagai Ejen Kastam berlesen dengan Jabatan Kastam & Eksais Diraja Malaysia dan Pengendali Pengangkutan Multimodal (MTO) yang dilantik oleh Kerajaan Malaysia, ILS mempunyai pasukan profesional logistik untuk menasihati dan melaksanakan keperluan logistik pelanggannya dengan keutamaan yang diberikan kepada pelaksanaan yang membelanjakan dan kecekapan pada setiap langkah proses.

Untuk maklumat lanjut dan permohonan, bolehlah secara terus menhubungi atau klik link ini.

AGENSI PEKERJAAN NS SHUE

DOCUMENTATION CLERK KLANG

Lokasi : Klang

Syarat Kelayakan :

  • Calon mesti memiliki sekurang-kurangnya SPM, STPM atau Sijil Profesional dalam apa jua bidang.
  • Sekurang-kurangnya 1 atau 2 tahun pengalaman bekerja akan menjadi kelebihan tambahan.
  • Sopan, komunikasi yang baik, sikap kerja yang baik, bersikap proaktif dan memperhatikan perincian.

Tanggungjawab yang diperlukan :

  • Membantu eksport dan dokumentasi import & penyerahan keperluan undang-undang, pelepasan pelabuhan.
  • Memastikan pekerjaan dilaksanakan dengan cekap melalui pemantauan dan tindak lanjut dengan bahagian deklarasi, bahagian pemuatan, bahagian pengangkutan, pengangkutan umum, bahagian gudang dan ejen penghantaran.
  • Bertanggungjawab untuk mengenal pasti kod tarif khusus, mengemas kini sistem pada setiap aliran kerja pekerjaan, menyerahkan pekerjaan untuk ditutup setelah pekerjaan selesai.
  • Membantu pengisytiharan untuk semua K1, K2, K4, K8, K9 dan ZB1, ZB2. Dan sistem dalam talian EDI & DG.
  • Untuk memastikan data, rekod dan pengisian sentiasa dikemas kini.
  • Lakukan pekerjaan lain seperti yang ditetapkan oleh Superior dari semasa ke semasa.

Job Type : Tetap

Gaji : RM1,500.00 hinggs RM2,500.00 sebulan

Schedule : Waktu biasa

Untuk maklumat lanjut dan permohonan, bolehlah secara terus menhubungi atau klik link ini.

Kerja Kosong Lain

Selain kerja kosong kerani di selangor ada beberapa lagi kerja kosong menarik untuk anda cuba. Contohnya seperti:

Pihak Hai.My tidak bertanggungjawab dengan permohonan yang dihantar. Segala permohonan hendaklah dihantar secara terus kepada pihak berkenaan.

Similar Posts